TEORIUNDERVISNING

Foregår i vores afdeling:
- Markedsvej 4, Aars

Teoriundervisningen vil som hovedregel foregå som klasseundervisning. Ved sygdom vil der være mulighed for interaktiv undervisning hjemme ved computeren.
Vi har valgt at gøre det sådan, så eleverne har mulighed for at spørge, og samtidig få en dialog omkring emnet.
Aktiv deltagelse vil give større udbytte af undervisningen for alle.

Når du møder op til din første lektion i teoriundervisningen, får du udleveret en lektionsplan, der nøje beskriver det forløb, som du skal igennem.

Det er et forløb, hvor den teoretiske undervisning følges med den praktiske undervisning, så du hele tiden får mulighed for at afprøve det, som du har lært på skolebænken i praksis.

Som afslutning på teoriundervisningen skal du op til en teoriprøve. Inden da skal du dog have gennemført et trafikrelateret førstehjælpskursus. Det er et kursus, som du kan deltage i gennem Danmarks Køreskole.

Vil du vide mere om teoriundervisningen, så ring til os eller send en email.

ForrigeNæste